Podkrecanie Athlona XP

Autor: Ivalhoe Floyd (ivalhoe_at_kki.net.pl)
Data: Thu 10 Jan 2002 - 04:37:37 MET

Witam

Czy Ktos z grupowiczow bawil sie juz w podkrecanie Athlona XP ?
Ale mam na mysli krecenie mnoznikiem, bo magistrala to zadna filozofia...
:-)

Chodzi mi mianowicie o to, czy po pomalowaniu mostkow L1 automatycznie beda
uaktywniane wszystkie mnozniki.
Wczoraj krecilem w ten sposob Ath XP 1.7 i jedynym mnoznikiem ktory dziala
(poza defaultowym 11x) jest 11,5. Pytam czy ktos z grupowiczow spotkal sie z
podobna sytuacja.

Wykluczam zwarcia w mostkach L1, wszystko przed montazem dokladnie
przemierzylem i bylo OK. Rezystancja zmostkowanych przeze mnie punktow na
procu - bliska zeru. Gdzie wiec tkwi przyczyna ? Czy to wina plyty glownej,
czy tez konkretnego egzemplarza proca ?

Pzdr

Krzysiek
ivalhoe_at_kki.net.pl