---> problem - SB 128PCI <---

Autor: Lsr! (lsr_at_autocom.pl)
Data: Thu 10 Jan 2002 - 01:12:28 MET

Podczas 'duzego' obciazenia kompa (glownie podczas wzmozonej pracy dysku)
np:
przy przenoszeniu plikow miedzy partycjami na tym samym dysku, otwieraniu
kilku stron WWW naraz itd.,
gdy mam zapuszczonego Winampa dzwiek przerywa na moment, dysk porzezi i
znowu gra muzyka, dysk porzezi i znowu gra...... (po prostu dzwiek sie wcina
do momentu kiedy dysk nie ucichnie)
System chodzi wowczas stabilnie, bo nic sie nie wcina oprocz muzyki, mysza
chodzi tez normalnie...
Strasznie mnie to wkurza, czy to normalne, czy jest na to jakis sposob?

Swego czasu mialem plyte na ktorej byla wbudowana stara karta yamahy (typu
ISA) i do tego Celeron400 i nie bylo takich objawow. Wowczas jako posiadacz
tamtej plyty pozyczylem od kolegi wlasnie SB128 i dzwiek sie rwal tak jak
teraz. (wtedy za taki stan rzeczy winilem mojego PC, choc juz wtedy wydawalo
to mi sie dziwne, ze wbudowana karta chodzi spoko a SB-PCI nie)

W pazdzierniku kupilem ABITA BE6 + P3 500 a jako, ze nie ma na niej karty
na plycie to kupilem taka sama karte jak kiedys pozyczylem (oczywiscie nowa
nie tamta od kumpla) i bylo, a raczej jest to samo co wtedy :(

PS
Probowalem zmieniac polozenie karty na innych slotach PCI i sterowniki,
oraz sama karte na inny egzemplarz,
 ale bezskutecznie...
A moze dysk nie wydala, no ale przeciez na karcie typu ISA wszystko bylo OK?

Jakby ktos znal przyczyne takiego zachowania to prosze o pomoc....

Pozdr.,
Lsr!