Re: nagrywarka teac - problem

Autor: Darek (agap_at_optonline.net)
Data: Thu 10 Jan 2002 - 00:37:27 MET

On Wed, 9 Jan 2002 21:22:48 +0100, "crow" <c6_at_wp.pl> wrote:

>Witam!
>Mam problem z nagrywarka - wszystkie plyty widziane sa jako audio cd(nie
>tylko te nagrane przeze mnie).Wczoraj jeszcze wszystko dzialalo ok i nagle
>sie zrypalo.Wie ktos o co moze chodzic?
>Pozdrawiam
>crow

poluzowany lub uszkodzony kabel ide - niekoniecznie ten do ktorego
nagrywarka jest podlaczona!, problem ze sterownikiem do kontrolera
ide, ustawienia dma na urzadzeniu ktore tego nie obsluguje lub zle
ustawienia trybow dla cd i twardzieli w biosie moze dawac takie
efekty, u mnie bylo podobnie
pomagalo: usunac w "safe mode" (nie wiem jaka to ma nazwe w polskiej
wersji windows :) ) kontrolera twardzieli, oba twardziele, nagrywarke
i dvd, zrestartowac kompa, pozwolic windows znalezc wszystkie
urzadzenie, zainstalowac wymagane sterowniki i po klopocie