Bledy w 3DMark

Autor: Staszek (stj_at_go2.pl)
Data: Thu 10 Jan 2002 - 00:33:09 MET

Podczas testowania mojego kompa programem 3DMark2001 w kilku testach
"wyskakuje" błąd: "No hardware support" i test jest opuszczany. Testy te to:
Game 4 Image Quality, Game 4 Nature, Environment Bump Maping, Pixel Shader.
Czy ktoś wie co może być przyczyną tych błędów i czy można sobie z tym jakoś
poradzić? Mam karte graficzną GForce MX 400 i najnowsze Detonatory 23.11.
Próbowałem różnych ustawień ale bez efektu.
Za wszelkie wskazówki będę bardzo wdzięczny.
Pozdrawiam.