Re: Radeon - jaki model i gdzie ? :-)

Autor: Krzysztof Kucharski (szpunk_at_priv.onet.pl)
Data: Wed 09 Jan 2002 - 01:50:57 MET

Użytkownik SS <ssobie_at_poland.com> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:a1e9r4$nmc$1_at_news.natned.com.pl...

Radeonie.

> Ile mozesz wydac na to kasy ???
> Wybor jest duzy rozpietosc cen tez :-)))
[...]

Witam !

Problem nie jest w kasie :-), tylko odczuwam potrzebę poznania
dostępnych modeli, ich właściwości, sterowników. Nie wiem, czy
lepiej zrobię "stawiając" na oryginalne ATI, czy na produkty
innych firm. Generalnie potrzebuję dobrej jakości 2D, obsługi TV
(zwłaszcza zgrywanie z wejścia wideo). 3D nie jest
najistotniejsze, chociaż może być użyteczne.
Acha, model All in Wonder mnie raczej nie intersuje - nie
przepadam za PCtowymi tunerami TV. Miałem możliwość pobawić się
AIW - wolę kartę bez tunera, za to z podłączonym magnetowidem.

Pozdrawiam - Krzysztof Kucharski