Re: CD-Rom sterowany pilotem.

Autor: JFK (jfk_at_okg.gdynia.pl)
Data: Wed 09 Jan 2002 - 22:57:26 MET

"Rafson" <rafsonek_at_interia.pl> wrote in message
> Witam wszystkich.
>
> Mam pytanie .Czy ktoś produkuje napędy cd-rom sterowane pilotem.Kilka lat
> temu widziałem coś takiego,bodajże Creativa.A jeżeli używane to co warto
> kupić i na co zwracać uwagę.
to ja polecam inny sytem
w jakims chipie byl schemacik sprzeta ktorego podlaczas do coma i
obslugujesz pilotem od telwizora
na tyzme chipie byly tez programiki do obslugi tego
bralo sie taki i uczylo
na taki a taki sygnal massz wlaczyc wianmpa a na inny ma sie wysunac cd
i tak dalej i tak dalej
poszukaj na chip.pl
i mozesz se kupic dowolny cd rom (np teac)
JFK