Re: Sprawa gwarancji???!

Autor: Zbyszek (zetzzet_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 09 Jan 2002 - 22:40:36 MET

"Egggead" <WYTNIJ.egghead_at_wp.pl> wrote in message
> "Asus" <lukasz417_at_wp.pl> wystukał
> (news:a1h9g0$8lu$1_at_korweta.task.gda.pl):

> Samsung (napedy optyczne), Samtron, Sony (monitory), HP (drukarki,
> nagrywarki itp., nie wiem jak aparaty cyfrowe), Canon, Lexmark, Philips
> (monitory) i zapewne wiele innych.

o ile sie nie myle, to wszystkie monitory maja taka gwarancje, a
przynajmniej prawie, zapewne wiekszosc drukarek, i wiele innych

na pewno na zewnetrzna gwarancje nie licz przy oemach, i przy czesciach
scisle wewnetrznych (plyty glowne, karty, hdd, etc) gdyz ich producenci nie
maja przedstawicielstw w PL