Re: Pentium 4 czy Athlon XP?

Autor: Marcin Trzaska (czach.sramnaspam_at_anus.wroclaw.net.pl)
Data: Wed 09 Jan 2002 - 22:03:32 MET

witam,

2002.01.08 /Tue/, 08:16 GMT, JAR wysyła list...

> Będziesz miał w pokoju cieplej i głośniej kupując AMD
<SMoff>
Biorąc pod uwagę aktualną zimę w sam raz. ;-P
<SMon>

Tak się składa, że od lat 11 non stop miałem intele. W grudniu zeszłego roku
miałem sobie zamiar sprawić P4 1.5 GHz lecz nie na rimmy -- czekałem na w
miarę sensowną płytę na ddr. Czekałem, czekałem aż w końcu stwierdziłem, że
taniej wyjdzie za te same pieniądze (jak nie mniejsze) Athlon XP.
Kupiłem sobie 1600+ XP. Prysła jak bańka mydlana wszelka moja niechęć do
AMD. Nie żałuję a i chwalę wokół AMD.

--
czach.