dziwny problem z monitorem

Autor: kraju (rogatyr_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 09 Jan 2002 - 22:24:18 MET

właśnie siedze se przy kompie pisze skrypt CGI i nagle cały ekran dostaje
mocno niebieskie zabarwienie!!!
"co jest myśle"
wchodze w menu monitora i nacisnełem "rozmagnesowanie" czy jakoś tak (taka
ikonka przekraślonego magnesa)
ekran się zatrząsł i nadal był niebieskawy
no więc wyłączam wszystkie programy (na bo pomyślałem może to jakiś złośliwy
wirus) i resetuje, a tu co???
podczas botowania wszystko też jest niebieskawe (tzn tło ekranu jest nadal
czarne ale litery są niebieskie)
uruchamia się win nadal wszystko niebiekie, mija 10s i wróciło do normy

CO TO JEST czy mam się niepokoić

ps (mam monitor nec 17' model MultiSync v720)

a może to jakieś problemy z zasilaniem (???)

co gorsza juz chyba 15 raz prubuje sie podłączyc do netu zeby wysłać tego
posta i linia ciągle jest zajęta :)...no wreszcie