Re: chipsety ATI oraz Kyro

Autor: toltek (toltek_at_wp.pl)
Data: Wed 09 Jan 2002 - 20:49:37 MET

R4v <raist_at_poczta.fm>, wypocił co następuje...
[...]
> Jesli chodzi o Kyro to co tu wymieniac? Sa az dwa: I i II.

sluszna uwaga - z deka sie zagalopowalem:-)

>? A co do ATi
> to bys musial sie doprecyzowac czy wszystkie, czy tylko te nowsze. Poza
> tym o jaki opis ci chodzi? Jakos ogolnie czy benchmarki itp.?

chodzi mi o dane "techniczne" chipsetow. Zalezy mi na takich informacjach
jak:
- rodzaj stosowanej pamieci oraz jej magistrala
- taktowanie pamieci oraz chipsetu
- info o T&L
- sprzetowe wspomaganie - czego?
- RAMDAC
- obsluga efektow - jakich?
- itd.

oczywiscie w rozbiciu na poszczegolne modele. Pod linkiem:
http://benchmark.pl/artykuly/recenzje/przeglad_chipsetow99/Riva_TNT.html
jest opis chipsetow ale konczy sie bodaj na GeForce256 ... chcialbym
zobaczyc co dalej:-(

--
    Toltek ~ toltek_at_wp.pl ~
< lajkonik w swiecie pecetow <