Jak podłączyć 486?

Autor: Jacek \ (merlin_at_skrzynka.pl)
Data: Wed 09 Jan 2002 - 22:00:33 MET

Witam Grupowiczów.

Włożyłem procesor (486SX) do płyty głównej. Podłączyłem kable zasilające
płytę główną, podłączyłem kartę graficzną ISA (taka dziwna, bo baaardzo
długa), kablem połączyłem kartę graficzną z monitorem (mono). Zdziwiłem
się tylko tym, że ta końcówka kabla, którą się podłącza do karty
graficznej ma tylko 7 pinów, a po drugiej stronie kabel ma 2 końce:
jeden zwykły, drugi DIN. Podłączyłem oba do minitora. Uruchamiam
komputer i... nic. Prąd jest na chwilkę (tzn. 0.5 sek), wiatraczek
zdążył się trochę poruszyć ale zaraz wszystko zamiera. Gdy wyjmę kable
zasilające z płyty głownej, to wszystko jest w porządku. O co może
chodzić?

--
pozdr.
  Jacek 'Merlin' Masiulaniec