Re: LD RW pytanko

Autor: Egggead (WYTNIJ.egghead_at_wp.pl)
Data: Wed 09 Jan 2002 - 21:48:33 MET

"kubusss" <kubussss_at_go2.pl> wystukał (news:a1hkde$5gb$1_at_news.tpi.pl):

> jeszcze zdania na ich temat, co do Ricocha, to w sumie mialem u
> siebie, nagrywalem, i chwalilem, ale to chyba troche za swieza
> firma jesli chodzi o CD-RW i nie wiem czy warto kupowac kota w
> worku.

Ricoh œwieży? x2 SCSI, ma z 5 lat, działa do dziœ. x2 ATAPI, 4 lata
temu kupiona, wypaliła sporo płyt i poszła w œwiat. Noœniki Ricoh też
robi "od zawsze". BTW. Zniknęły z rynku płyty HR-100, te z 200 letniš
gwarancjš na zapisane dane. Co się stało?
Pozdrawiam
Egghead