dysk IC35L020A

Autor: Tomek Jasinski (tom_jas_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 09 Jan 2002 - 21:50:48 MET

Drobne pytanie, czy dyski IBM z serii IC35L są bardzo padliwe ?
Dostałem taki z naprawy, i nie wiem czy mam się bać, czy cieszyć ...
Model Deskstar 20 GB.

--
Tomasz Jasiński                         Strój - na różowo; Ksiądz może
tomjas_at_polbox.com                       Popisać się jakimś kawałem -