Re: Który z dysków jest cichy jeśli chodzi o pracę ????

Autor: Miron (miron_at_idea.net.pl)
Data: Wed 09 Jan 2002 - 19:27:49 MET

Czesc,

zgadza sie. Barracuda IV Seagate jest supercicha. Tzn. w nocy, jak
przystawisz do niej ucho, to uda Ci sie ja "podsluchac" :)))
Ale przy normalnej pracy przy zamknietej obudowie jest nie do uslyszenia,
nawet jak wylaczysz wszystkie wiatraczki w kompie.

Ja mam 40GB i polecam. Co do wydajnosci tez jest OK. Jedynie najnowsze IBMy
sa porownywalne z IV Seagate.

Miron

Użytkownik ". : : Krzysztof : : ." <krionixNOSPAM_at_wp.pl> napisał w
wiadomości news:a1i1bv$aq1$1_at_news.tpi.pl...