Re: Problem z Karta Asus V6600 deluxe

Autor: gawda (gawda_at_ftv.pl)
Data: Wed 09 Jan 2002 - 18:59:13 MET

Ja tez mialem podobne problemy, ale na MSI K7T Turbo Limited Edition i
ASUSie 6600 na SGRAMie (bez tv-out). Problemow nie mialem z wczesniejsza
plyta na BXie. Przypuszczam, ze cala wina tkwi w napieciu na jakim karta
pracuje. Byc moze jest ono za niskie dla niej na twojej plycie glownej
(GeForce 256 jest o wiele bardziej pradozreny od np. MX2 i wymaga wiekszego
napiecia). Z tego co wiem, nie powinno sie np. instalowac GeForcow 256 na
plytach z np. VIA KT133A, poniewaz do tych powinno sie zasadniczo wkladac
karty o nizszych poborze energii. Mozesz jeszcze poeksperymentowac w biosie
opcja "AGP Driving Value" - zwiekszajac jej wartosc, zwiekszasz napiecie
"rzucane" na port AGP (jezeli taka opcje oczywiscie masz).

gawda