Duzy dysk a starsza plyta i kilka systemow

Autor: Exeqtor (rfrankow_at_poczta.fm)
Data: Wed 09 Jan 2002 - 13:18:28 MET

    Witam.
Mam taki maly problem. Zamierzam kupic nowy dysk 40 albo 60 GB. Wiem ze moja
plyta obsluguje (nie najnowsza juz zreszta :-) ) dyski do 33 GB wiec tyle
bym widzial z nowego dysku. Wiem tez ze po zastosowaniu jakiegos managera
dyskowego uzyskam dostep do calosci dysku. A zatem czy na takim dysku z
zainstalowanym Ontrackiem lub czyms podobnym mozna isntalowac 2 systemy np.
Windows i Linux? Jakie jest ryzyko ze cos sie zwali i strace wszystkie dane
(moglbym robic kopie wazniejszych plikow na drugim dysku)?
Jaki z tych managerow dyskowych jest wg. was najlepszy?
Chodzi po prostu o to zebym mogl wykorzystaj jak najwiecej miejsca na tym
nowym dysku. Zakup osobnego kontrolera IDE nie wchodzi w gre gdyz zamierzam
w najblizszej pzyszlosci zmodernizowac sprzet i zmienic plyte glowna wiec
musze liczyc sie z kazda zlotowka (a moze euro ;-) )
Czekam na opinie.
Pozdrawiam

Exeqtor