Karta video na PCI

Autor: J_at_ro
Data: Wed 09 Jan 2002 - 13:02:10 MET

Cześć

Mam następujące pytanie troche z pogranicza muzeum techniki ale...
W swoim kompie nie mam złącza AGP, a karta jest zintegrowana z płytą główną
(ATI Rage2pro)
niestety ma tylko 2 MB na pokładzie i w związku z tym chciałem zakupić jakąś
karte na PCI
Co można teraz dostać i co opłaca się kupować najlepiej żeby miała 16 MB lub
32 MB i TV-out
jakich cen można się spodziewać ??? a może ma ktoś taką w domu na zbyciu ??

Pozdrawiam

Jarek

PS. zastosowanie głównie gry i prosta grafika 2d