Re: Nowy dysk - a jest głośny - dlaczego ?

Autor: Tynio (tynio_at_poczta.wp.pl)
Data: Wed 09 Jan 2002 - 12:31:19 MET

> Przy rozpowszechnieniu tej "metody" możemy spodziewać się gwałtownego
wzrostu
> cen twardzieli ;).
> pozdrawiam
> Adam

Chyba nie wiele będzie osób które to zrobią (ja bym nawet na to nie wpadł )
Jak by dysk chodził extra to nawet bym nie myślał o czymś takim :-)

Ale mam taki przypadek że mój Quantum 3.2 GB miał 2 lata kiedy padł i nawet
nie miałem gdzie się zgłosić z dyskiem (a zaczął się dziwnie zachowywać już
po roku - ale firma która mi go sprzedała już się zwinęła i gdzie miałem iść
z naprawą ?)

Tynio