Re: za malo pamieci przy takiej konfiguracji sprzetu?

Autor: PRL (prlpromo_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 09 Jan 2002 - 12:23:50 MET

On Wed, 9 Jan 2002 10:41:18 +0100, "Dawe" <info_at_targiwtoruniu.pl>
wrote:

>Witam,
>co jakis czas pokazuje mi sie komunikat: "za malo pamieci do odpalenia tego
>programu, zamknij jakis...." itd. Spotykalem sie juz z takim komunikatem
>podczas pracy na roznych konfig. sprzetu, niezmiernie sie jednak zdziwilem
>gdy pokazalo sie to na kompie:
>1G Athlon na Asusie, 512 ram, Win 98 SE i to w przypadku gdy odpalone byly
>IE, Outlook, HTMLowiec i probowalem odpalic Win Comandera.
>Normalne???
>Z gory dzieki za opinie
>Dawe

hiehie. smiesza mnie odpowiedzi ze jednak za malo ramu :)
a gdzie teoria panowie? program kiedy sie uruchamia zawsze zaczyna sie
ladowac do pamieci konwencjonalnej (tj owe 640kb). jesli masz w
startupie nawrzucane mase sterownikow, siakies smartdrivy to po
podlicczeniu wszystkiego masz wolnego 400kb. za malo zeby to chodzilo
stabilnie i wydajnie. problem oczywiscie tyczy sie win95 i win98 (i
se).. WinME to chała jakich malo.....
problem znika w przypadku Win2k ;) i WinXP :).

P.S. Sprawdz config.sys i autoexec.bat. ilosc otwartych na raz plikow
ustaw na np. 35 (w zupelnosci wystarcza), dos=umb, dos-high. to chyba
podstawy ?! no nie?!

PRL