Re: nie działa HP 845 -banalne??????

Autor: Albert (alguz_at_wp.pl)
Data: Wed 09 Jan 2002 - 12:11:27 MET

Użytkownik "patolog" <patolog_at_priv7.onet.pl> napisał w wiadomości
> Jak instalowałem HP920 to inny jest tryb instalacji dla LPT, a inny dla
USB,
> Może o to chodzi?
> Michał
> Użytkownik <jaeerk_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> uaktywniony
> widzi.Nie
> są
> przeinstalowaniu
> portów

Ja mam 840 i jak uruchomie ją na usb to przy następnym restraci systemu nie
potrafi rospoznać urządzenia na usb - pokazuje coś ale nie wie co to jest.
Pomaga dopiero wyciągniecie wtyczki usb i włożenie ponowne. Tak samo dzieje
się na 2 kompach. A na LPT jak drukuje to jest takie obciązenie kompa że nic
nie mozna zrobić. Po rozmowach z serwisem HP i dyskusjach z paroma ludzmi
musze z przykrością stwierdzić żę:
1. Hp nie umie napiszać sterowników prawidlowo
2. chyba moja drukarka ma coś zwalone bo inne pracują lepiej, zastanawiam
się co zrobić z tą drukarką żeby wyminili na gwarancji. Dobrzeby było coś z
elektroniką pokombinować, coby sie spierdzieliła i żeby nie doszli że to je
:))