Re: Program do...

Autor: Jacek Korzewski (jacekko_at_media-lab.com.pl)
Data: Wed 09 Jan 2002 - 11:59:29 MET

Użytkownik Drumi <marwel_at_xl.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a1h66a$n8a$1_at_fargo.cgs.pl...
: Witam!
: No wlasnie, nie chcialbym swoim skromnym informatycznym slownikiem czegos
: zlamerzyc;) wiec opisze o co mi chodzi....a mianowicie w przegladarce
: uruchamia sie Windows Media Player, ktory laczy sie z jakims serwerem
: protokolem mms (standartowo jest to polaczenie na porcie 1755) no i w
: przypadku mojego pliku chyba jest to inny port i teraz sedno jaki program
: uzyc zeby zobaczyc na jakim porcie jest to polaczenie (jesli to wogle
: mozliwe). Jezeli jest cos nie jasnego w moim poscie to z gory przepraszam.
: Mimo wszystko mam nadzieje ze szanowni grupowicze mi pomoga. A i jeszcze
: jedno streambox nie potrafi przechwycic tego pliku:(.

Jak chcesz sprawdzić porty: start --->Uruchom---->netstat

Pozdrawiam
Jacek