PC - jakie kable ? - TV

Autor: OlO (plinski_at_spam-protection.polbox.com)
Data: Wed 09 Jan 2002 - 12:04:08 MET

Mam kartę Leadtek GeForce z wyjściem TV (układ Bt869,
obsługiwany przez TVtool), oraz SoundBlastera Live!
i chcę oglądać filmy DivX na telewizorze w sąsiednim pokoju.
Telewizor nie obsługuje sygnału s-video, jest mono i chcę na
nim mieć także mieć dźwięk.
Potrzebuję 8m kabla - zdecydowałem się na coax
(1 x antenowy 75 Om) na wizję (sygnał composite),
ale nie wiem jaki kabel i w jakiej konfiguracji (telewizor mono)
zastosować do dźwięku.
Czy powinienem zastosować jakiś bardziej ekranowany kabel
żeby nie mieć szumów i osłabienia sygnału, czy też wystarczy
zwykły przewód audio ?
Jak uzyskać dźwięk mono - podłączenie jednego kanału
to rozwiązanie "połowiczne" ;-) ?
Poza tym mam odbiornik podczerwieni do sterowania komputera
przez pilota na COMie - czy mogę go podłączyć przez kabel RS 8m ?

Z góry dziękuję za wszystkie odpowiedzi

OlO