Problem z grafiką

Autor: Bart (barkot_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 09 Jan 2002 - 09:40:59 MET

Witam!
Posiadam Karte GeForce II Ti taktowaną na 400 (na DDR). Miałem do niej stery
21,83. Kiedy chcialem zarzucic do niej nowe stery(23,11) pod XP, system nie
przyjął nowych, a co gorsza nie moge przywrocic starych (21,83). Probowalem
odinstalowac kartę i zainstalowac ja od nowa z nowymi sterami ale system
automatycznie ja wykrywa i moge do niej uzyc tylko sterow systemowych.
Może wiecie co moge zrobic w tym przypadku?

Pozdro Bart