Re: problem z mysza Logitech ze scrollem na Compaq Evo N600c...

Autor: GLide (glide_at_kreacja.pl)
Data: Wed 09 Jan 2002 - 04:44:11 MET

On 8 Jan 2002 15:02:10 +0100, <yaro_tm_at_poczta.onet.pl> wrote:

>pomimo licznych przeinstalowan systemu, montowania driverow ze strony Compaq'a
>dla mychow Logitecha, mycha nie dziala... Jest to zwykla mycha peesowa z jednym
>scrollem. Windows 98se ja widzi, instaluje i nic - dziala tylko touchpad. Moze
>ktos z was zetknal sie z podobnym problemem? Dodam, ze notebook z normalna
Spotkalem sie z podobnym problemem na Compaq Armada M700 pod NT4.0
Mysz Logi M-S48a (PS2) w notebooku touchpad. Instalacja sterow myszy
obok tpouchpada nic nie dala. Moglem albo zainstalowa mysz albo tp.
Ponowna instalacja sterownikow zrobila taki bajzel ze nie dzilalo ani
jedno ani drogie :-) i nic nie dalo sie zrobic (a moze mi sie nie
chcialo bo wczesniej zrobilem kopie systemu Ghostem) ;-)
Najciekawsze, ze zwykla trzyprzyciskowa Logi zaskoczyla bez problemu i
instalowania sterownikow od TP i tak zostalo (uzytkownik nie
narzekal).
Moze ta mych z rolka tak ma w polaczeniu z Comapqiem?

Pozdrawiam
GLide