Re: Czym wykonczyc IMB DTLA?

Autor: Rafson (rafsonek_at_interia.pl)
Data: Wed 09 Jan 2002 - 02:58:49 MET

> odzyskania - dostal na wymiane kolejna BIII
> Wiec serwis IBM jest ok.
> Sformatuj dysk , wyzeruj etc - jak dalej bedzie sie kwasil wal do serwisu.
> IBM daje 3 lata od daty produkcji bodaj wiec spoko - bez paniki.

Witam.

A ja mam pytanie.Mnie w jednym z firmowych sklepów pewnej hurtowni wcisnęli
DTLA 40 GB...z roczną gwarancją zamiast 3-y letniej,wtedy jeszcze niec nie
wiedziałem o padających IBM-ach...mało tego w międzyczasie hurtownia zwinęła
się kompletnie a moj twardziel zaczyna dziwnie slrzypieć ( z opisów na
grupie domyślam się że dogorywa-kupiony w maju 2000).Jak w takim przypadku i
od kogo wyegzakwować gwarancję?

Pozdrawiam
Rafson