Odp: Czym wykonczyc IMB DTLA?

Autor: Cooger (squadaq_at_box43.pl)
Data: Tue 08 Jan 2002 - 23:59:45 MET

> Ciezko stwierdzic czy jest to oznaka padu

To jest oznaką padu tego dysku, radzę szybko kopiować dane, odpalić DFT,
spisać dane z raportu, zanieść do serwisu. Po jakimś czasie dostaniesz drugi
taki sam, to od razu dociąż go maksymalnie to przy odrobinie szczęścia nie
pociągnie więcej niż 48h. Wtedy odnieś i poproś o natychmiastową wymianę -
najlepiej sobie dopłać do Barracudy IV 40GB lub Maxtora 40GB - będziesz miał
spokój i spokojne sny.

Pozdrawiam,

Cooger