Re: monitor i wyższe rozdzielczosci...

Autor: slawek_xl_at_poczta.onet.pl
Data: Wed 09 Jan 2002 - 00:53:51 MET

> ok, sory,
>
> dodałem nową częstotliwość, 48Hz dla 800x600
> przełączyłem i nic... to samo... nie działa...
> /to chyba nie da się tak zrobić, ale może się nie znam, :o)/

oki
Jak masz już ustawioną czestotliwość przy 800x600
przejdź do "Change resolution" wybierz 800x600 i kliknij "set"
jeżeli będziesz zadowolony z efektu (na pewno nie - 48Hz!!!) potwierdź a
następnie kliknij "save"

Jeżeli tak robiłeś i nic się nie działo to HzTool nie obsługuje Twojej karty.

Jeśli zaś Ci się "udało" to potraktuj to jako eksperyment bo naprawdę przy
takim odświeżaniu zmarnujesz oczy!
Pracować można dopiero od ok. 75Hz.

pozdrawiam
Sławek