Re: Problem z przegrywaniem z dysku na dysk

Autor: Artur Glozak (arcin_at_priv.onet.pl)
Data: Wed 09 Jan 2002 - 00:33:53 MET

"Korvin" <korvin_at_go2.pl> wrote in message

> idą
> :)
>
> Możesz coś więcej na ten temat napisać? Te trefne modele to Seagate'y?
> Co to znaczy płyta 3V?
swego czasu Seagate wypuscil serie dysków które co prawda miescily sie w
standartach napiec, lecz nietóre chipsety (TX) pracowaly na dolnych
zakresach tych standartów, a owe dyski pracowaly raczej na górnych. i mimo
ze teoretycznie wszystko bylo w standarcie, razem nie chcialo dzialac.
potem Seagate produkowal te dyski z oznaczeniam A na koncu, co oznaczalo ze
sa poprawione. przerabialem osobiscie swego czasu ten problem. jak nowe
chipsety to znosza -nie wiem , ale jest duza szansa ze te bez A w oznaczeniu
na nowych moga nie chodzic.