Re: Teac Cd-w524e

Autor: Egggead (WYTNIJ.egghead_at_wp.pl)
Data: Tue 08 Jan 2002 - 23:38:09 MET

<pascalpl_at_poczta.onet.pl> wystukał
(news:1628.00003648.3c3b6f56_at_newsgate.onet.pl):

> Mam ta nagryware i uzywam nero. To jest nagrywara x24 i ma jakis
> system burn proof. Problem polega na tym ze plytka wypala mi ssie
> 10 minut zamiast 3-4. Co jest ? Kompa mam cholernie szybkiego. Co
> to moze byc ?

Nie musi byc cholernie szybki, 600 MHz i sprawny dysk wystarcza.
Dwie rzeczy: 1) czy nastawiasz predkosc nagrywania "Max." lub "x24"? 10
minut wskazuje na ok. x12; byc moze masz kiepski nosnik i system Power
Rec zmniejsza automatycznie predkosc zapisu. 2) Cholernie szybki komp a
w nim stary i sfragmentowany dysk - burn proof czesciej chodzi niz nie
chodzi, co moze znacznie wydluzac wypalanie - obserwuj diody.
Ad. 1) Ustaw x24, ew. zmien nosnik (jest juz masa certyfikowanych na
x24).
Ad. 2) Zdefragmentuj dysk, trzymaj image na innym dysku, nie kopiuj "On
the fly".
Pozdrawiam
Egghead