Polska pisownia na laptopie

Autor: > Paszko < (paolopp_at_hotmail.com)
Data: Tue 08 Jan 2002 - 23:16:14 MET

Czesc Wam
Mam nieco problem, czy ktos z Was pomoze mi w tym.

Otóż na laptopie IBM ThinkPad jest zainstalowany system Windows Me w jezyku
angielskim.
Ja natomiast zainstalowalem Office Worda w jezyku polskim, na ktorym
potrzebuje tez pracowac z czcionkami polskim.
Niestety nie moge ich uzyskac wciskajac tradycyjnie prawy alt, probowalem
roznych klawiszy i nic.
Nie chce zmieniac specjalnie systemu na pol.

Co musze zrobic, by moc z klawiatury wystukac polska czcionke?

Dzieki i pozdr

Pawel P