Re: katmai

Autor: timeo (timeo_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 08 Jan 2002 - 22:47:57 MET

> Jeżeli bios do tej płyty jest Award'a i nie ma informacji o obsłudze
> Coppermine to podrzuć mi na priva - zerknę do niego czy obsługuje.

Nowy Bios - Awarda- jak najbardziej obsługuje Coppermine`a, problem tkwi w
rewizji płyty. Producent twierdzi, że wymagana jest wersja 3.2, ja mam 3.1,
przeglądając grupy zetknąłem się z różnymi głosami, w tym ludzi którzy
próbowali eksperymentów z wersją 3.1 i Koprekiem i nic, nie działało.
Problem zatem może tkwić nie tylko w napięciu, to załatwia przelotka, ale w
jakichś innych szczegółach konstrukcyjnych.
Koniec końców będę musiał to sprawdzić empirycznie.

pzdrw
timeo