Flashowanie BIOS'u w Viperze 770 Ultra

Autor: Piotr Traczykowski (ptracz_at_ippt.gov.pl)
Data: Tue 08 Jan 2002 - 21:45:08 MET

Witam,

Mam problem, chcialbym sflashowac BIOS w Diamond Viperze 770 Ultra na
referencyjny nvidii - czym to zrobic ? Zwykly nvflash nie zna eepromu i sie
wywala (jakas konkretna wersja) czy moze jest to niemozliwe bo diamond
wymyslil sobie wlasny eeprom ? Sprawdzalem tylko vgabiosem to wyglada ze
karta lyknie upatrzony przeze mnie bios, ale czym go trwale wgrac nie mam
pojecia. Najchetniej widzialbym opis osoby ktora to robila na tej wlasnie
karcie.

Piotr Traczykowski