Re: No i zamówiłem

Autor: Marcin Wojtczuk (fastviper-!spamik-_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 08 Jan 2002 - 20:53:46 MET

Krzysiek, you wrote:

> Kiepsko sie tlumaczysz ;)
> Przyznaj sie wzielas zestaw z hipermarketu :P
                   ^^^
Nie jestem kobietą ;P
Poszedłem normalnie do sklepu w którym kupiłem poprzednią maszynę i
zamówiłem zestaw... I jest to wyspecjalizowany sklep, w którym
sprzedawcę znam. Sklep działa od ponad 3lat - widocznie robią dobry
sprzęt ;-)

--
   :: [Maŕcín Wojţczuk] :: W tej wiadomości nie ma załącznika!    ::
   ::  Linux registered user N°200916  http://www.fastviper.hg.pl ::