Blad na plycie cd-rom!!!!

Autor: Hardy (rcm_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 08 Jan 2002 - 20:42:35 MET

Sprawa wyglada tak!
Mam plyte cd z programem nagranym na "dobry" nosnik Basf w pudelku!
Program kilka razy instalowalem i zaraz chowalem do pudelka i na
pulke!Pelna delikatonsc w obejsciu z plyta!
Teraz po miesiacu chcialem znow zainstalowac ten program ale niestety
pojawil sie na nim blad error w sektorze 1400(sam poczatek) i nie da
sie go niczym ominac ,program sie nie instaluje!!!
Mam wiec takie pytanie- co spowodowalo ta ryse(mala czarna kreseczka
na cd)?Jak uniknac tego typu bledow na przyszlosc bo przeciez nie
zrobie kopii bezpieczenstwa dla kazdej plyty!