Re: XP+ME

Autor: Piotr Slimak (piotrslimak_at_wp.pl)
Data: Tue 08 Jan 2002 - 19:53:07 MET

go ma?).

1. NTG lepiej ms-news.pl.windowsxp
2. Niepotrzebnie ukrywałeś partycję c przed instalacją XP bo samo by się
wszystko ustawiło.
3. Odpal kompa z CD z XP i napraw co zepsułeś (sam nie robiłem, ale wiem że
się da).
4. Jak napisali poprzednicy i tak nie będziesz "normalnie" widział NTFS z
poziomu Me, więc proponuję: format x: i z poziomu kozy zainstaluj XP na
fat32.