930C i zwichy

Autor: R4v (raist_at_poczta.fm)
Data: Tue 08 Jan 2002 - 19:44:36 MET

Witam

Rece mi juz opadaja. Mam problem z pewnym kompem i drukarka HP930C. Otoz
po zmianie ustawien drukowania (np. na jakosc robocza) komp zalicza
zwich. Probowalem nowszych sterownikow, roznych kabli (USB i
Centronics)no ale co ma kabel do tego, nawet ostatnio zainstalowalem
VIA4in1 (bo sie dopiero dowiedzialem, ze ten sprzet jest na VIA). I
kupa. Ostatnio po wlaczeniu ECP w jakims tam programie konfiguracyjnem
jakby sie mu troche poprawilo ale obawiam sie, ze jutro bedzie to samo.
Moze ktos mial taki przypadek? Kiedys mialem cos podobnego z 845C ale
sobie poradzilem, tylko nie pamietam jak. Ostatecznie zmienie chyba
drukarke, bo perspektywa reinstalki Windy, Office XP (zwlaszcza ze
gdzies go posialo i jest spory problem) i dzwonienia do Microshitu mnie
doluja.

--
Raf
raist_at_poczta.fm