Office i Duron.

Autor: Maciek (kotusiewicz_at_klub.chip.pl)
Data: Tue 08 Jan 2002 - 19:17:04 MET

              Witam serdecznych!

        Mam problem z obróbką dokumentu w Wordzie.
Uw plik jest magisterską pracą dyplomową dlatego sprawa jest dla mnie
naprawdę POWAŻNA.
Plik ma rozmiar ok 1 400 KB i zawiera kilkanaście wykresów (Excel), wzorów
chemicznych wykonanych w ISIS Draw,
wzorów matematycznych z edytora równań i oczywiście rysunki. PROBLEM polega
na tym że po otwarciu pliku, w momencie
edycji rysunku, wykresu, wzoru lub tabeli wyskakuje komunikat "program
wykonał niedozwoloną operacje i nastąpi jego zamknięcie" co oczywiście
uniemożliwia mi dalszą pracę z plikiem aż do momentu ponownego uruchomienia
worda. Jednakże komunikat ten pojawia się dopiero po kilku minutach pracy z
dokumentem, obróbka tylko tekstu nie powoduje żadnych problemów.
Reinstalacja całego Offic'a problemu nie rozwiązała. Na dodatek ten sam plik
"zachowuje" się normalnie na innym komputerze. I tu prośba o pomoc w
znalezieniu przyczyny mojego problemu, czyżby to konfiguracja PCta?
Duron + MSI K7T (limitowana edycja).

Z góry dziękuje i pozdrawiam
Maciek