Re: Abit SE6 - obsluzy tulipany?

Autor: PeJot (kpejot_at_skrzynka.pl)
Data: Tue 08 Jan 2002 - 18:38:24 MET

Użytkownik Daniel Lisowski <danlis_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:a1cltv$e4b$1_at_news.onet.pl...
[...]
> No a Pentium III (Socket 370 (FCPGA)) to jakie niby ma jadro, jak nie
> Coppermine??? A pytales o Celerona i PIII. No wiec odpowiedz jest - PIII
> pojdzie nawet do 1,53 G na SE6. A inna sprawa, ze najszybszy dostepny dzis
> PIII to (chyba) 1.2 GHz.

Celerony 1.2Ghz i Pentium3 1.26Ghz są na jądrze Tualatin
i żeby płyta je obsłużyła to bios musi mieć w sobie microcod
dla danego modelu procesora a ona sama musi być elektrycznie
zgodna z "FCPGA2" (niższe napięcie fsb) lub trzeba sprowadzić
z zagranicy drogą przejściówkę Powerleap fcpga2 -slot1

PeJot