Re: Do użytkowników CTX 'ów.

Autor: KRiZBi (krizbi_at_ANTYSPAMCUTITpf.fm)
Data: Tue 08 Jan 2002 - 18:28:29 MET

Dnia Mon, 7 Jan 2002 13:05:57 +0100 Tomasz G±sior w wiadomości
<a1c31k$mtp$1_at_galaxy.uci.agh.edu.pl> napisał/a:

>Cześć
>Kupiłem niedawno monitor CTX PR711FL (Futura II) i po trzech dniach
>szczesliwego użytkowania monitor zrobił dość głośno pstryk i zniknął obraz,
>po czym po 2 sekundach obraz spokojnie powrócił -wyglądało to tak jakby
>przeszedł w stan uśpienia, ale nie zmienił koloru świecenia diody i
>pstryknięcie było trochę głośniejsze. Potem (czyli do teraz -1 dzień po tym
>wydarzeniu) nic takiego się nie powtórzyło. Czy to windows wysłał mu mylny
>sygnał (taki do uśpienia), czy może coś mu się zaczyna psuć, czy może to
>normalne. Co wy na to. Z góry dziękuję.
O ile to będzie się działo sporadycznie, powiedzmy raz na tydzień, to
nie masz się czym przejmować. Jak "pykanie" zacznie pojawiać się
częściej/nieregularniej to będzie znak, że pada przetwornica i trzeba
go wieźć do serwisu. Niedawno miałem to samo (VL710T) i skończyło sie
na wymianie na nowy (dali EX710F, całkiem fajny monitorek zresztą. I
nie pyka at all :)

pozdro

--
KRiZBi