Re: karta SCSI

Autor: PeJot (kpejot_at_skrzynka.pl)
Data: Tue 08 Jan 2002 - 18:38:33 MET

Użytkownik Prusak <prusy_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:a1bn1v$60f$1_at_news.tpi.pl...
> Czym można zastąpić kontroler SCSI Adaptec AVA-1505 SCSI Host. Padł mi ten
> kontroler i dokładnie tego modelu już nie ma. Chcę kupić nowy, ale jaki
> będzie odpowiedni.

Znam ten kontroler, szajs jakich mało i do tego na ISA.

Kup najtańszy kontroler na PCI (np. fast lub ultra scsi ), tylko sprawdź
czy na śledziu ma złącze db25 (takie jak drukarki) bo prawdopodobnie
używałeś go z magneto-optykiem lub skanerem którego kabel ma taką wtyczkę.

Jeżeli kupisz kontroler z gniazdem hd db50 to będziesz potrzebował
przejściówki albo nowego kabla.

PeJot