Re: sdi+wspoldzielenie lacza

Autor: Maciek Mystkowski (mattm_at_priv.onet.pl)
Data: Tue 08 Jan 2002 - 18:15:38 MET

"bolo" <bolo_at_irc.pl> wrote in message
> cze
> zainstalowalem wlasnie w firmie sdi, chcialem udostepnic polaczenia innym
> userom, no ale jak to zas...windows nie chcial
> na co mam zwrocic uwage podejrzewam ze chodzi o ustawienia kart
> sieciowych.....?
Niezaleznie od wersji Windows skro klawiszowy F1 dziala tak samo. A potem
wystarczy wpisac juz w zaleznosci od wersji jezykowej: Internet connection
sharing i kliknac Find lub przetlumaczyc to na polski, wpisac i kliknac
Znajdz. Ewentualnie jesli bardzo chcesz inna lekture to polecam:
http://www.faq.net.pl/articles.asp?id=167 lub
http://search.microsoft.com/us/itresources/default.asp?qu=configuring+intern
et+connection+sharing&boolean=ALL i rowniez klikniecie na Search

> bolo
Pozdrawiam
Maciek