Re: Ekonomiczna drukarka

Autor: JFK (jfk_at_okg.gdynia.pl)
Data: Tue 08 Jan 2002 - 17:18:05 MET

> Użytkownik "L_at_rs" <lars_at_krak.za.net> napisał w wiadomości
> wklady

hejka
cannony
nie wiem ktory konkretnie model powinienes sobie wybrac
ale maja one pojedyncze zasobniki z tuszem do kazdego z kolorow i czarnego
kazdy zasobnik (oryginal) kosztuje okolo 50 zeta (cannon bjc-6200)
ogolnie jestem batrdzo zadowolony
ja za mojego dalem 375 bo to jest juz nieco starszy technologicznie model i
makro zrobilo przecene o polowe :))
JFK