Re: cichy hdd

Autor: Marpod (mpodsiedlik_at_wp.pl)
Data: Tue 08 Jan 2002 - 16:30:29 MET

----- Original Message -----
From: "toltek" <toltek_at_wp.pl>
Newsgroups: pl.comp.pecet
Sent: Monday, January 07, 2002 11:39 PM
Subject: cichy hdd

> Pozdrowienia,
>
> mozecie, w miare mozliwosci, napisac ktory z hdd obiecnie bedacych na
rynku
> jest najcichszy? Chodzi mi o "cichosc" zarowno dotyczaca szumow talerzy
jak
> i glowic - chce miec w miare kompletna cisze!!!
>
> dysk musi:
> - miec pojemnosc 40GB
> - byc szybszy od Seagate U5 40GB, ale nie potrzebuje rakietu typu
> - predkosc obrotowa 5400 - takie sa chyba najcichsze, prawda?
> - hdd Seagate oraz Samsung ODPADAJA!

> [...]

Moze nie potrzebnie odrzucasz Samsunga, bo jesl chodzi o cisze pracy to sa
chyba najcichsze, a pod wzgledem niezawodnosci, szybkosci i ceny (moze to
kogos bawi, ale Maxtortorowi jeszcze daleko). Godne polecenia sa oczywiscie
IBMy, najszybsze i najbardziej niezawodne, troche glosniejsze od Samsungow,
ale cena ...

M.