Problemy z Asus A7A266

Autor: mirro (bis2_at_go2.pl)
Data: Tue 08 Jan 2002 - 16:06:50 MET

Witojcie
Mam pewien problemik z komputerem opartym na plycie Asusa A7A266. Na
pokladzie: Athlon TB 1,2GB, 300MB (w przyblizeniu, nie chce mi sie
obliczac)pamieci DDRAM, nagrywarka Teac, DVD LG, karta grafiki Winfast
MX400, dysk twardy, karta sieciowa i troche innego zlomu. Na dokladke Win
ME. Problem jest m.in. ze startem. Start trwa to bardzo, bardzo dlugo. Od
momentu odpalenia do ujrzenia Win ME schodzi 3-4minuty. Wiekszosc tego czasu
to oczywiscie ogladanie czarnego ekranu z migajacym kursorem w gornym rogu.
Nie dodalem ale czas zwiazany z wyswietlaniem informacji o konfiguracji
(logo karty grafiki, liczenie pamieci, sprawdzanie dyskow twardych itd trwa
ok 15s.
Czy ktos ma jakies odkrywcze pomysly?

Mirro