Re: FDD zapisuje tak, ze czesto nie mozna odczytac - czy FDD tylko do

Autor: M.M. (bioinfo_at_biotop.umcs.lublin.pl)
Data: Tue 08 Jan 2002 - 15:19:10 MET

Marcin napisał(a):

> Witam,
> mój domowy komputer ma stację FDD, która zapisuje tak,
> że potem często nie daje się przeczytać plików, zwłaszcza większych.
> Czy można tę FDD jakoś naprawić, czy tylko wymienić na sprawną.

Może głowice się zabrudziły - spróbuj uzyc dyskietki czysczącej
ewentualnie mozna rozebrać flopa i delikatnie (najlepiej mięciutkim
pędzelkiem) przemyć głowicę alkoholem izopropylowym ewentualnie płynem
do czyszczenia soczewek optycznych lub czystym spirytusem. A jak nie
pomoże to 50 zetów i nowa stacja trudno.
Pozdrawiam MACIEK