Napiecie/krecenie

Autor: Marcin Pikalski (tkdpiki_at_go2.pl)
Data: Tue 08 Jan 2002 - 15:05:16 MET

Witam
Mmam Athlona900 na plytce Biostar M7VKA.Zaczalem bawic sie w podkrecanie
procka (zmiana mnoznika w biosie), ale najwiecej co mi sie udalo osiagnac to
966(cos kolo tego), ale komp sie wieszal zaraz po zaladowaniu systemu, przy
probie zwiekszenia czetsotliwosci, wogole sie nie uruchamial, trzeba bylo
recznie resetowac bios.
Na pewno nie jest to kwestia chlodzenia, bo w najwieksza temp procka jaka mi
sie udalo uzyskac to 44C.
Domyslam sie ze ma to cos wspolnego z napieciem, jestem w tym zielony, i nie
zabardzo wiem jak je zwiekszyc, ew. co zrobic zeby dalo sie bardziej
podkrecic tego proca.
Za wszelkie wyjasninia z gory thx

--
pzdr