Re: nero + cdrom + nagrywarka

Autor: jaura (jaura34_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 08 Jan 2002 - 14:57:28 MET

On Thu, 20 Dec 2001 11:23:04 +0100 "GG" <grzegorz.grzemba_at_tpg.pl>
wrote:

> Plyta abit be6-2 raid (na chipsecie BX, nagrywarka i cd rom sa podlaczone do
> normalnych kanalow ide, nie tych obslugiwanych przez hpt). Nagrywarka TEAC
> W524E i cdrom TEAC W540E.

Pytałem, bo mam podobny problem, ale z Abit ST6-R. Nero (nagrywarka
Teac W516EB) nie czyta z napędu CD (Teac 540E), gdy nie zainstalowane
są sterowniki Intel UltraATA Storage Driver. Z zainstalowanymi
sterownikami czyta, ale nie wolno mi skorzystać z dysku przypiętego
na tym samym kablu, co nagrywarka, bo Nero staje i pomaga tylko reset,
dokładnie tak samo, jak u Ciebie. Dzisiaj wywaliłem nagrywarkę na
osobny kanał na HTP370 i... wszystko wreszcie działa.

Pozdrowienia

--
jaura