Re: KT133 a KT133A

Autor: SS (ssobie_at_poland.com)
Data: Tue 08 Jan 2002 - 14:15:34 MET

> Ja tylko podaje w watpliwosc a raczej probuje zrozumiec czemu napisane
jest,
> ze plyta na KT133 dziala tez na FSB 133 mhz.

Dla zmyly kupujacego :--))) . A tak powaznie to kiedys gdy byl tylko KT133
to nikt chyba nie wiedzial ze bedzie taki problem wiec wszystkie
specyfikacje i manuale podawaly te bzdurne dane ... --> potem pojawil sie
KT133A i wszyscy ktorzy kupili plyty z KT133 troche sie zdenerwowali .....

> Chce wiedziec co i DLACZEGO kupuje, to takie dziwne?

I super !!! Jesli przyjmiesz uzyskane informacje to nie kupisz sobie tego
kitu (czyli KT133) :-)))