Re: Jak wejsc w BIOS w Me ????????

Autor: jarosław jaszewski (jaroslaw.jaszewski_at_plusnet.pl)
Data: Tue 08 Jan 2002 - 14:12:22 MET

luckydar_at_poczta.onet.pl wrote:

> Do konca nie wiem - nie moge nigdzie odczytac typu plyty gl. Wszystko mam
> zintegrowane (chyba) - plyta ma 4 lub 5 lat. Chipset to INTEL

ja mam intela 810 - ma zintegrowana grafike i muzyke
tez kiedys z tym walczylem.... a wystarczylo przeczytac instrukcje....

poniewaz te plyty najczesciej stosuje sie w firmach gdzie moga zdarzyc sie
jacys ciekawscy lamerzy zabezpieczono wejscie do biosu zworka na plycie......

przeloz zworke a pozniej wystarczy tyklo F1

mam nadzieje ze to pomoze....

co ma ME do biosu ?????

 jaroslaw jaszewski   D.S. T15 Hades   Politechnika Wroclawska
 mailto:jaroslaw.jaszewski_at_plusnet.pl  icq 23771667
 zobacz: http://www.glajty.prv.pl/ by AStek