Re: KT133 a KT133A

Autor: SS (ssobie_at_poland.com)
Data: Tue 08 Jan 2002 - 13:42:26 MET

> Jednyne co moge, to czytac..
> a ten krzykliwy ton zachowaj prosze dla siebie ...
>
> Jasno to sie wyrazaja na tej grupie niektorzy tylko...

Sorry ale pytasz 3 raz oto samo (chyba jeszcze ten jasno sie wyrazajacy
jeszce nie odpowiedział na twojego posta ) ... wiec probuje ci pomoc tym
przykladem ...
Ale jesli 4 raz zapytasz sie o to samo to ja sie poddaje :-))))
Jak kupisz cos na KT133 nawet tanio to sie wkopiesz , bedziesz mial
zablokowana mozliwosc upgradeu , ale decyzja nalezy do Ciebie ....